Toimintasuunnitelma

Palvelut

Yhdistyksen tarkoituksena on toimia alueensa liikuntavammaisten henkilöiden yhdyssiteenä, edistää heidän mahdollisuuksiaan elää yhteiskunnan tasa-arvoisina ja täysivaltaisina jäseninä, valvoa heidän yhteiskunnallisia oikeuksiaan sekä edistää heidän toiminnallista ja henkistä vireyttään. Yhdistyksellä on edustus Kirkkonummen vammaisneuvostossa, samoin hyvinvointialueen vammaisneuvostossa on varajäsen-edustus.

Koulutus ja opintotoiminta

Yhdistyksen hallituksen jäseniä lähetetään vuoden aikana järjestökoulutukseen. Yhdistyksen jäsenet voivat osallistua Invalidiliiton koulutuksiin. Koulutuksia ja tapahtumia | Invalidiliitto Jäsenet ovat oikeutettuja Invalidiliiton lakineuvontaan, ehtona on voimassaoleva jäsenyys. Neuvonta | Invalidiliitto

Tiedotustoiminta

Ilmoitukset kuukausikokouksista, retkistä ja muusta toiminnasta ovat Kirkkonummen Sanomien tapahtumapäivyrissä. Yhdistyksellä on nettisivusto. Lähellä.fi-verkkoympäristössä on yhdistyksen tiedotusta. Virallisten kokousten ja muut mahdolliset maksulliset ilmoitukset ovat saman lehden järjestöpalstalla.

Harrastus- ja ohjelmatoiminta

Vuosittain tehdään ulkoiluretki, kerran vuodessa on elokuvissa käynti tai teatteri, toteutetaan liikunnallinen harrastus jäsenten ehdotusten mukaan ja järjestetään koulutusta Invalidiliiton tarjonnan avulla ja koulutustarpeen mukaan. Messuilla ja aluepäivillä käydään useamman kerran vuodessa. Joulujuhla vietetään yhteisellä joululounaalla.

Toimistotyö ja hallinto

Yhdistyksen toimistotyöt hoidetaan hallituksen
jäsenten kotona.

Varainhankinta

Varainhankinta suunnitelmavuoden aikana koostuu

- jäsenmaksuista
- arpajais-, myyjäis- ja kirpputorituotoista
- vaalikeräyksistä

Yhdistys hakee hyvinvointialueelta ja kunnalta yleisavustusta.

Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita