Tietoa meistä

Olemme sitoutuneet neuvomaan sinua vammaisasioissa. Kirkkonummen Seudun invalidit ry on perustettu vuonna 1993 ja on Invalidiliiton jäsenyhdistys.

Yhdistyksen jäseneksi voidaan hyväksyä fyysisesti vammainen tai toimintaesteinen henkilö, hänen perheenjäsenensä tai muu henkilö, joka hyväksyy yhdistyksen tarkoituksen ja säännöt. Invalidiliiton jäsenyhdistyksiin voit liittyä joko varsinaiseksi jäseneksi tai jos haluat tukea yhdistyksen toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi. Varsinaisen jäsenyyden kriteerit vaihtelevat yhdistyskohtaisesti. Jäsenhakemus (invalidiliitto.fi)   Lähetämme meille saapuneen jäsenhakemuksen jäsenyhdistykseen. Päätöksen jäseneksi hyväksymisestä tekee jäsenyhdistyksen hallitus.

Mikäli et pysty täyttämään nettilomaketta, ota yhteys yhdistyksen jäsenasiainhoitajaan paperilomakkeen osalta. Tomi Kinnunen, puhelin 046 6576633 tai sähköpostilla kirkkonummeninvalidit@gmail.com.

Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita